Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Hejsan Världen

Ja ibland ska även en ny blogg födas på denna himmel så till bredden fylld av bloggar redan. Men man vet aldrig. Därför blev detta födseln av en hörna som endast får innehålla smink, skönhetsprodukter, krämer, dofter och andra überhäftiga saker.

Jag driver sen tidigare en annan skönhetsblogg (på engelska) BeautyByEmma som jag dock funderar på att lägga ner. Den bloggen uppkom nämligen från min YouTube kanal som jag driver (också den på engelska) men jag har inset att YouTube är större än bloggar i det stora landet till väster. Därför satsar jag på mina videos, som jag även i framtiden kommer lägga upp här och denna blogg på svenska. Hoppas det inte var för krångligt att hänga med i svängarna där.

Så vem i all sin dar är jag ? Ja vi lär nog känna varandra längst vägen, det är jag alldeles säker på. Så länge…en bild:

En FOTD sen ett par dagar sen.

2 svar till “Hejsan Världen

  1. Mr WordPress maj 3, 2010 kl. 12:56 e m

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. makeuponista maj 7, 2010 kl. 5:01 e m

    Vad kul med en ny blogg! Den ska jag följa! 🙂

Kommentera

