Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Emmas favoriter

Tänkte påbörja en kategori där jag bara lite snabbt visar er mina favoriter. Här är min allra vackraste ägodel (förutom möjligtvis katten).

Det är min älskade Urban Decay Alice in Wonderland palett. Jag vet att det inte är så många här i Sverige som har lyckats få tag på den och det är synd för aj aj aj va fin den är. Det krävs inte mer ord, det är bara att se och njut.

Ett svar till “Emmas favoriter

  1. Kerstin maj 18, 2010 kl. 1:16 e m

    Hur, hur, hur fick du fatt idenna? Jag överväger starkt att lära mig ebaya och köpa en därifrån…

Kommentera

