Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Färga håret

För tillfället går jag hemma hela dagarna. Jag påbörjar min nya tjänst ;-D den första Juni och därför njuter jag nu av en månads ledighet. Men det blir gammalt rätt fort. Jag måste anstränga mig för att fylla dagarna med produktiva händelser. Jag tränar ett par gånger i veckan, jag umgås med vänner, jag läser böcker utomhus på soliga dagar. Ofta blir det lite väl mycket beauty-surfande och liknande, det är ju  min last i livet. Men detta är min semester detta året och sambon är iväg på jobbet varje dag, vad ska jag göra???

Idag ska jag i.a.f färga mitt hår. Det är en stor uppgift då min utväxt nu är flera centimeter. Sen blir det även lite packning för imorgon bär det av hemåt (Helsingborg) för att hälsa på familjen över helgen. Jag ska träffa min bästa väns lilla dotter för första gången, jag kan inte längta mer än vad jag gör. Nu: frukost!

Kommentera

