Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Make Up Store – Salt Scrub

Jag vet inte om jag är ovanligt dum, men när jag idag skulle prova Make Up Stores Salt Scrub förväntade jag mig lite intruktioner på förpackningen. Jag menar det står ju instruktioner på schampo så det är väl inte så konstigt. Jag har aldrig testat saltskrub så jag visste inte om man använde det på torr eller våt hud. I.o.m att det är en exfoliator tänkte jag att det är säkert på våt hud. NEJ. Det gick knappt att få ut produkten i det immiga badrummet då det hade klumpat ihop sig. När jag väl (efter mycket jobb) rivit upp hela den dumma förpackningen känns skrubben bara rivig och obehaglig. Helt ärligt får jag MYCKET bättre resultat från The Body Shops skrubbar, som är mycket behagligare, luktar godare och billigare i längden. Nä MUS, mycket gör ni bra, men inte detta!

Ett svar till “Make Up Store – Salt Scrub

  1. Wysteriia maj 5, 2010 kl. 6:13 e m

    Åh men tack så jättemycket så söt du är ❤ 😀

Kommentera

