Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Världens bästa hårspray

För ett tag sen när jag behövde ett nytt hårspray och ändå var uppe på Maxi så jag tog första bästa. Det blev en SYOSS Max Hold. Jag gillart!!

Sprayet kommer i en stor och stadig burk med ett bra flöde i själva ”sprayet”. Det kommer ut en jämn ström med produkt som är lätt fördela i håret. Håret stannar där jag vill ha det, hela dagen. Det sitter hårt och stelt som jag vill ha det. Om jag är ute efter en lättare hold, som knappt känns, får jag nog vända mig någon annan stans. Men min absoluta favoritsak med denna spray är att på kvällen så tar jag borsten och borstar bort allt. Det är ljuvligt att kunna trolla bort det.

Kommentera

