Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Lack i stora lass

Innan Transdesign stängde för oss i Europa beställde jag och min mamma ett lass med lack. Vi beställde det till hennes adress och nu i helgen när jag var hemma så hämtade jag min del.

Den enda jag har testat är Orly lacket längst till höger. Det heter Iron Butterfly och kommer från Metal Chic Metallic Matte kollektionen. Det är alltså ett matt metalliskt lack som är helt ljuvligt att måla och det är fräckt både som det är och med ett topplack över. På bilderna nedan ser man båda varianterna.

Nedan kommer lite snabba, slarviga bilder på de andra två lacken jag köpte. De är båda från OPI Designer Series och känns egentligen rätt lika men ändå olika. De är väldigt ”söta” i färger om det låter logiskt 😀 Det kommer bättre bilder när jag har målat ordentligt någon dag.

Kommentera

