Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Voluspa-Aroma Room Spray

I helgen införskaffade jag något så roligt som rum spray. WHAT??? kanske ni tänker då. Ja jo, men det är inte så märkligt som det låter. Det är helt enkelt en spray man använder runt om i hemmet för att få till en behaglig doft. Med en katt i huset kändes detta som en rolig sak att testa. Detta sprayet kommer från Voluspa och doftar av Japanese Plum Bloom. Det är ljuvligt. Det finns även doftljus att komplettera med men jag nöjde mig med sprayet.

2 svar till “Voluspa-Aroma Room Spray

  1. Carina maj 13, 2010 kl. 9:51 e m

    Låter som något som jag bara måste testa 🙂 Använder doftljus ifrån IKEA idag, men det är ju mycket bättre att spraya istället. Vart kan man köpa sprayen och kommer du ihåg hur mycket den kostade.

    • Sminkhörnan maj 13, 2010 kl. 10:41 e m

      Tyvärr är jag inte så nöjd längre. Jag sprayar och sprayar men doften försvinner rätt fort. Jag har till och med testat att spraya på textilier i hemmet men doften stannar inte. Eller är det så att man vänjer sig men då är ju det i sig lite tråkigt. Jag hittade min i en liten butik i Helsingborg, vet inte var det säljs, men kolla hemsidan. Dessutom hade den kostat över 300kr men jag köpte den för strax över 100lappen då hon sålde ut dom. Dom sålde tydligen inte så bra innan, vilket jag kan förstå för det priset.

Kommentera

