Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Dubbelt Robin

Ikväll blir det bio med min trolovade Robin och riddaren Robin Hood. Det är tydligen Russel Crowe i huvudrollen vilket räckte som övertalning för att jag skulle vilja se filmen. Tänk er honom med lite jordgubbssylt på, smaskens. Det ska bli riktigt trevligt med bio, popkorn, läsk och godis (ja, man behöver allt). Jag ska mysa sönder min karl.

3 svar till “Dubbelt Robin

  1. Lilmary maj 12, 2010 kl. 8:01 e m

    Ja, helsingborgare 😀
    Fast har flyttat till L-krona, men ser mig själv som en 042:a :p hihi
    KOmmer du fårn helsingborg med?

    Kram

  2. Lilmary maj 12, 2010 kl. 10:04 e m

    Hehe, ja verkligen! Helsingborg är underbart! 😀

  3. Stylefile maj 12, 2010 kl. 11:08 e m

    sv; Ja jag hoppas jag får tag på en nästa Ikea-besök!

Kommentera

