Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Mot Gymmet

Trots att det är Kristi Flygare så tänker jag inte vila. Robin jobbar trots den röda dagen (de sjuka behöver ju inte mindre vård för att Jesus tog en tur till himmelen för 2000 år sedan). Istället för att spendera ytterliggare en dag, ensam hemma sticker jag till gymmet. Jag tänkte sola (fy fy) och sen möta upp Emma (inte jag, en annan Emma) för ett träningspass. Det blir väl löpbandet i 30 min sen styrka. Det blir nog bra.

Kan verkligen inte längta mer efter att få börja jobba 1:a Juni. Jag blir galen av ledigheten, uttråkheten och rastlösheten. Garanterat vill jag inget hellre än stanna hemma ett par dagar sen när jag börjat jobba. Gräset är minsann alltid grönare på grannens tomt.

Kommentera

