Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Viva La Diva Läppstift

Med hem från Åhlens följde även två läppstift från Viva La Diva. Jag är ingen megastor läppstiftsmänniska men jag försöker bli så därför föll valet på två starka färger idag. Det blev Vampire Red och Hot Tulip. Dessvärre ser stiften ganska lika ut på bilderna med det röda är verkligen riktigt vampigt rött och det andra är mycket mer rosa. Jag hade hoppats att det kanske var liiiite mer kontrast mellan dessa men va f*n, för 60kr styck kan jag väl kosta på mig båda.

Jag behöll Vampire Red på läpparna efter ”swatcharna” och den är väldigt bekväm att ha på läpparna. Mjuk, skön, lagom doft/smak men ändå pigmenterad och rolig. Kul kul kul. Nästa gång får nog de korallfärgade stiften också följa med hem.

2 svar till “Viva La Diva Läppstift

  1. Isabelle maj 13, 2010 kl. 7:30 e m

    Hej hallå! Mitt största problem med läppstift är att dom aldrig vill vara längre än en kvart! Jag har tittat lite på viva la diva läppstiften men jag undrar hur länge dom varar, tack för en underbar blogg föresten!

    P.S. om du har köpt något mer från claudia cosmetics så hade jag uppskattat om du skrev lite om dom om du hinner 🙂 eftersom jag ska beställa från deas hemsida på söndag (JIPPIE!)

    Längtar tills ditt nästa video på youtube och nästa blogginlägg :)xx

    • Sminkhörnan maj 13, 2010 kl. 9:01 e m

      Nä, det är svårt att få dom att hålla. Mitt största problem är att komma ihåg att applicera nytt lite då och då. Glömmer lätt bort. Testa long-lasting om du vill att det ska hålla länge, men jag tycker dom är svåra att applicera jämt.

      Jag har tyvärr inte mer från Claudia att recensera just nu men jag ska också beställa mer. Tycker deras produkter håller förvånansvärt hög kvalité.

Kommentera

