Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Första Videon

Här kommer min första video på denna bloggen. För er som inte vet så driver jag en makeup/beauty channel på YouTube där jag spelar in s.k tutorials med olika sminkningar och annat skönhetsrelaterat. Jag spelar in mina videos på engelska för jag har över 550 prenumeranter runt om i världen som inte förstår svenska, och jag vill gärna behålla dom. Jag har sysslat med YouTube en längre tid och jag tycker det är roligt att själv kolla på videos (okej…jag sitter i timmar i taget). Dessutom har jag minsann blivit lite poppis och det är kul att ha ”fans” som skriver, stödjer och hejar på mig. Hoppas även ni tycker det är roligt med en videoblogg. Vill ni kanske att jag hellre ska spela in på svenska???

Kommentera

