Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Skatteåterbäringen

Snart kommer den efterlängtade skatteåterbäringen. När vet man inte riktigt men om man har deklarerat via telefon, sms eller internet så ska man få det innan midsommar. Mina erfarenheter säger mig dock att det brukar komma i början på Juni. I år får jag massa pengar, vilket är en trevlig överraskning. Tyvärr är jag för tillfället ”mellan två jobb” och får inte min första lön från nya jobbet förrän slutet på Juli så blir tyvärr min skatteåterbäring min enda inkomst. Men om jag hade kunnat spendera slösaktigt den hade jag bland annat inhandlat:

Det är palletter från Lancome, Isadora och IaMia’s. Det är drömplatttången från GHD. Det är nagellack från Depend och parfym från Gucci.

GE MIG!!!

2 svar till “Skatteåterbäringen

  1. Becca maj 18, 2010 kl. 4:11 e m

    Just de, skatteåterbäringen. Det hade jag glömt bort helt och hållet!

    sv: Det är bra med mig!

  2. sara - makeupmylife maj 18, 2010 kl. 5:16 e m

    svar: jag gör dom med en smal pensel (vanligt nagellack med smal pensel) så ingen penna används 🙂

Kommentera

