Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Packning packning packning

Gissa vad jag ska göra idag? =)

Det blir alltså packning för hela slanten i. I morgon klockan sju(!!!) rullar tåget ut från Linköping mot Helsingborg. Jag ska vara borta i drygt 1 ½ vecka så det är en del som ska packas. Dessutom ska jag sminka en bekants dotter innan balen nästa vecka så jag måste ta med mycket av mitt smink för att ha att välja mellan inför det. Tänkte jag skulle visa er också vad jag väljer att packa i skönhetsväg. Jag ska sätta fart nu direkt för ikväll spelar min karl och hans band i Ljungsbro så jag vill vara helt klar innan dess. Dessutom vill jag hinna måla mina naglar idag så dom är snygga inför resan.

Kommentera

