Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

I Helsingborg

Jag var på väg att skriva ”Hemma” i rubrikraden men Helsingborg har inte varit mitt hem på snart fem år. Men det finns väl alltid i mitt hjärta den där sundets pärla. Hur som är jag på plats. Klockan är bara 10:40 men jag reste från Linköping klockan sju. Nu ska jag packa upp, duscha och göra mig hemmastadd i huset. Antagligen somnar jag en stund i.o.m att alarmet ringde halv sex i morse.

Det lär bli lite sämre uppdatering när jag är här nere men jag har med mig alla nödvändiga sladdar, kameror och tillbehör för att skönhetsblogga…så lätt blir ni inte av med mig.

Ha det bra!!!

2 svar till “I Helsingborg

  1. PixiJasmine maj 20, 2010 kl. 11:50 f m

    namen, ha det så trevligt här i skåne…xox

  2. pixijasmine maj 21, 2010 kl. 6:56 f m

    Jag ska flytta bloggen förresten, till en helt annan websida hade jag tänkte – trivs inte bra med blogger eller wordpress.com så blir nog..så snart jag vet så vet alla 🙂 lol! x

Kommentera

