Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Carolina Gynning

Jag fick 20% rabatt på dofter på Åhlens och valde då att slå till på en liten flaska av Carolina Gynnings Go Girl. Jag hade läst om dess popularitet i nån tidning och beslutade mig för att sniffa lite. Och visst….den är riktigt god och nu en del av min parfymsamling.

Parfymens toppnot består av lime och viol, hjärtat av apelsinblomma, persika och ros och basen av mysk, mandel, cederträ och sandelträ. Källa.

Ett svar till “Carolina Gynning

  1. Maria maj 25, 2010 kl. 8:48 e m

    Det gjorde du rätt i =) Go Girl luktar riktigt gott! Själv tänkte jag utnyttja rabatten åt en parfym till min sambo som snart fyller år! Har du tips på goda herrparfymer? Kram

Kommentera

