Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

FÖÖÖRLÅTTT

I tisdags började jag mitt nya jobb. På grund av detta ber jag om dispens för mina icke existerande inlägg. Dagarna har varit långa (går upp 05:15 och kommer hem 17:30) och överfyllda med ny information. Det är stressigt och JÄTTEROLIGT. Men p.g.a detta har jag inte orkat sätta mig vid datorn. Chanserna är nog stora att det inte blir särskilt mycket bättre den närmsta tiden då jag inte är van vid heltidsarbete så det tar upp all min energi.

Till råga på allt fick jag lämna in min älskade iPhone för den dummade sig och stängde av sig själv. Annars hade jag tänkt blogga från den lite då och då, typ på tåget (har en timme till jobbet på kollektivtrafiken) men förhoppningsvis får jag tillbaka min älskling nästa vecka så då sätter jag igång med det också.

Allt bra med er då???

Kommentera

