Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Skatteåterbäringen

Äntligen har skattepengarna trillat in. Då det just nu är långt mellan utbetalningarna från jobb (pga jobbskiftet) är detta väldigt uppskattat. Ännu mer när vi igår fick ett infall och köpte en ny TV.

Nu sitter jag på tåget genom ett regnigt Östetgötland på väg hem från jobbet. Jag ska sätta på mig mjukiskläderna, ta ett glas iskallt vatten och måla naglarna inför en fullspäckat Tv 4 Fakta kväll. Jag älskar nämligen dokumentärer av alla dess slag. Så detta kombinerat med nagelpill gör min kväll lyckad.

Vad gör ni ikväll?

Kommentera

