Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Garnier Mineral Deo

Inte för att sprida en negativ ton här på bloggen (med tanke på min recension av E-vitaminserien) men jag gillar inte denna produkt heller. Den luktar helt okej, inte revolutionerande men gott. Men gör den någon nytta? NEJ. Jag har till och med kunnat anat mig till en svettlukt när jag sitter på ett svettigt tåg på väg hem från en lång arbetsdag. Inte okej. Jag ska inte behöva lukta illa efter 9 timmar om jag duschat på morgonen. Dessutom hatar jag att produkten torkar i ”rollonen” över dagen så när jag ska använda den igen på kvällen sitter själva kulan fast och det glider inte lätt och fint fram på huden. Tummen ner!

Kommentera

