Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Trots att jag egentligen tycker det är lite tidigt med bilder på höstkollektionen såg jag detta hos Skimmerskuggan och jag blev förälskad och måste ju då dela det med er. Urban Decay släpper till hösten denna ljuvliga pallett med härliga höstiga färger. Sen jag fick hem min Alice in Wonderland pallett kan jag inget annat än älska UD. Frågan är ju om man kommer kunna köpa den i Sverige, hmmm. Detta måste vi forska i för hem hit SKA den bara!

Kommentera

