Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Kan man amputera bort huvudet?

Det är soligt, det är fredag, jag är hemma. WHAT??? kanske ni undrar då. Jo jag har en så fruktansvärt bedövande huvudvärk så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Jag har haft ont i ungefär fyra dagar och inget hjälper, varken medicin, värme, vila, massage…INGET. Så nu tar jag dagen till att vara hemma, utan någon press på mig, utan måsten och hoppas att värken släpper snart. Solen strålar utanför fönstret och enligt herr termometer är det redan 20 grader varmt. Om mitt huvud vill vara lite mer sammarbetsvillig tänkte jag gå ut och lägga mig i värmen nån timme sen men just nu lockar inte en stark sol rakt i ögonen.

Vill bli brun, dumma huvud!

Kommentera

