Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Wet n Wild- Mega Wink Mascara

Denna mascaran kom med kittet som jag köpte från Bellme för ett tag sen (finns fortfarande att köpa där). Jag köpte egentligen kittet för concealerhjulet men fick en ny liten älskling på köpet.

Mega Wink Mascara är en liten, söt mascara men en väldigt böjd borste. Det tar ett par appliceringar innan man vänjer sig vid borsten men när man väl gjort det är den underbar att använda. Jag kommer åt i vinklar och vrår, väldigt enkelt och svärtan är omedelbar. Det bässta med denna mascara är dock att den böjer mina fransar väldigt mycket. Dom blir kanske inte mycket längre men destu ”böjdare”  =)

Mitt Öga =)

Kommentera

