Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Envirofone

Detta är inte skönhetsrelaterat men jag måste bara tipsa om Envirofone. Det är en sida där du kan skicka in dina gamla mobiler och få pengar för dom. Jag hade 4 (!!!!) gamla telefon som bokstavligt talat bara låt här hemma och skräpade. Jag beställde ett kuvert från hemsidan, skickade in telefonerna, och idag fick jag bekräftelse på att ca 700 kr sätts in på mitt konto. Det är inte en förmögenhet, men det är pengar!!! Dessutom hade jag 4 gamla telefoner med skavanker och rispor. Mest av allt är jag imponerad av hur smidigt allt var, inget strul och pengar till mig!!! Wihooo.

Kommentera

