Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Fest ikväll

Jag är inbjuden på en trevlig inflyttningsfest ikväll i storlek mindre, max en tio gäster tror jag. Även om jag ser fram emot sällskapet och är övertygad om att jag kommer ha trevligt sitter jag nu och tvekar lite. Jag kommer att sticka dit men just nu ser jag mest fram emot att i lugnt och ro, med ett glas vin i handen och bra musik i högtalarna, få göra mig i ordning inför kvällen. Det finns planer på att locka håret, så där ordentligt som tar en timme. Jag ska sminka mig länge och väl, få till det riktigt snyggt. Det ska bli riktigt kul.

Känner ni någonsin så? Kanske är jag bara konstig 😀

Ett svar till “Fest ikväll

  1. Jasmine juli 10, 2010 kl. 5:57 e m

    Jaa! jag också blev inbjudan till en inflyttningsfest ikväll och ska spendera massa tid att göra mej i ordning! hoppas din fest blir jätte roligt! 🙂 bilder på sminkningen, hår och så sen? 🙂 kramar

Kommentera

