Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

LOreal De Maq Expert Elixir Make up Remover

Den senaste tiden har jag använt mig av denna produkt när jag tagit bort sminket på kvällskvisten. Jag hittade faktiskt denna på Ö&B till salu för runt tjugolappen om jag inte minns fel. Man måste prova något nytt ibland så den fick följa med hem. Den är lite ovanlig på så vis at man ska applicera på torrt ansikte och sen lägga till vatten och löddra upp till skummigt och sen skölja av. Jag tycker om konsistensen på denna men den får inte bort allt min ögonsmink direkt. Jag har i.o.f.s inte vågat gnugga för hårt runt ögonen heller. Ansiktet blir så där squeaky clean som jag gillar och jag gillar att jag inte måste slösa bommullsrondeller på det. Men detta är inte jag hurrar för, heller inget jag slänger innan det är slut. En typiskt okej produkt.

Kommentera

