Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Göteborg till helgen

På fredag lättar jag ankare och far med tåg mot vackra Göteborg. Anledningen: en stycken Pink konsert. Jag är väldigt pumpad, jag ska umgås med min fina Emma, shoppa loss (hello MAC) och festa till det minsann. Sen går jag in på Göteborgs hemsida och ser stort och tydligt att det även är Gothia Cup i helgen. Detta betyder att jag måste dela min underbara aveny, mina varma uteserveringar och mina favoritaffärer med cirka 636546842 st pojkar och flickor mitt i pubertetsåldern. Jag är icke nöjd.

Men SATAN så roligt vi ska ha ändå, inget kan förstöra vår helg.

Kommentera

