Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Shopping från GBG

Jag kan ju inte hålla hus i Göteborg över helgen och inte shoppa. Nä det blev en rejäl runda på Nordstan och NK. Där hittade jag till min förtvivelse Laura Mercier smink. Aj aj aj…vad gör man inte. Man HANDLAR. Dock fick jag behärska mig till en produkt och då blev det: Shimmer Bloc i Peach Mosaic.

Denna är helt ljuvlig. Så användbar som rouge, bronzer, highligter, ögonskuggor. Det är min nya favorit. I dagarna ska ni få se hur den ser ut ”live”. 400kr kostade denna dyrgrip. Jag har en känsla av att det blir ganska mycket mer Laura Mercier om jag svänger förbi ett försäljningsombud någon gång.

2 svar till “Shopping från GBG

  1. Carina juli 26, 2010 kl. 8:25 e m

    Den ser ljuvlig ut! Hade aldrig hört talas om Laura Mercier. Säljs den på NK?

Kommentera

