Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Mac – Paint Pot – Bare Study

Jag förstår inte!

Jag har länge velat testa en paint pot. Känner till så vansinnigt många som gillar dessa små burkar och jag tycker personligen att det flesta ser helfestliga ut. Så under min shoppingrunda i Böteborg inhandlades en stycket Paint Pot i Bare Study. Jag tyckte den var så himla fin.

Väl hemma är jag givetvis ivrig att testa och har gjort så varje dag. Varenda dag har min ögonskugga lagt sig i vecken. Vad gör jag för fel? Hur kan alla tycka så bra om den. Jag har testat att ha ytterst, ytterst lite för att se om det hjälpte men nej.

Så här ser det ut idag. Ser ni?

HJÄLP

5 svar till “Mac – Paint Pot – Bare Study

  1. Tobias juli 28, 2010 kl. 2:48 e m

    Jag ser ett slutet öga

  2. sminkjante augusti 2, 2010 kl. 5:57 e m

    Har hört andra som också haft problem med Paint Pot. Jag brukar torka av ögonlocket med en ”avsminkningsservett” innan jag lägger bas. Det kanske kan fungera.

  3. Emma P augusti 18, 2010 kl. 1:05 e m

    Jag tycker inte att Bare study är särskilt bra. Den är mesig som bas och håller inte jättelänge. Har du haft bara bare study här? Det har jag aldrig testat, men spontant borde det väl hålla bättre med puderskuggor ovanpå krämskuggan… fast som sagt, jag tycker inte att den är nån hit som bas. föredrar shadow insurance och Goshs krämskuggestift.

    • Sminkhörnan augusti 19, 2010 kl. 7:58 f m

      Jag hade en skugga över och ändå blir det så, nä jag är besviken. Det blir nog inte fler Paint Pots i detta hemmet =)

Kommentera

