Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Mac Venomous Villains Collection

Lipgloss Bitch har rapporterat om Macs senaste kollektion  MAC Venomous Villains Collection och jag hajade faktiskt till lite snabbt. Jag brukar inte lockas så värst mycket av alla dessa pretentiösa kollektioner som oftast bara handlar om att man ska köpa saker snabbare och i en annorlunda förpackning men ibland kommer det givetvis lite guldklimpar och då faller jag direkt i konsumentfällan. Det är då Cruella de Vil som lockar mest, men då lockar också nästan allt????  Är det inte märkligt? Hur som, GE MIG!!!

2 svar till “Mac Venomous Villains Collection

  1. Aida augusti 18, 2010 kl. 12:07 e m

    Härligt att hitta någon med en postiv inställning till denna kollektion! Pjuuh, jag var den enda som skrev att jag tycker att folk har dålig inställning till Disney och att detta är ngt som jag definitivt måste lägga vantarna på!!

Kommentera

