Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Nimue Skin Technology

Min mamma var på besök för någon vecka sen och hade inhandlat ett kit från Nimue till mig. Eller ja…egentligen var det till henne men sen hade hon hittat instruktionerna och tyckte det lät för invecklad och därför fick jag det.

Dessa instuktioner kan tyckas lite mäktiga vid en första läsning men det är inte alls så svårt som det ser ut. Det handlar mest om att introducera produkterna för ansiktet i ettapper. Jag började direkt och nu (efter en vecka) använder jag hela serien som kallas enviromentally damaged. Jag gillar den väldigt mycket. Med risk för missförstånd skulle jag vilja beskriva den som lyxig. Produkterna är bra, dryga, luktar lagom lite, återfuktar som sig bör och jag gillar dom.

Nu har jag bara använt dom i en dryg vecka och kan inte uttala mig om långvarigt resultat än men än så länge gillar jag dessa. Hoppas bara mamma kanske vill fortsätta köpa det till mig ;-D

Ett svar till “Nimue Skin Technology

  1. Honi augusti 17, 2010 kl. 6:26 e m

    Kul att få lite nya grejer när det inte passar andra 🙂 Blir kul att höra vad du tycker

Kommentera

