Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Urban Decay – Book of Shadows III

Jag såg hos Purity att Urban Decay släpper en Book of Shadows III vilket alltid får min mun att vattnas lite grann. Men sen stannar jag upp och funderar. Jag fick ju Urban Decays Alice in Wonderland Palette skickad till mig för ett tag sen och likheterna mellan dessa paletter är ganska slående. Eller?

Book of shadows III

Alice in Wonderland

Jag tycker absolut Book of Shadows III är fin och skulle jag bli erbjuden den så visst. Men är det värt att irra runt på Ebay för att jaga fatt ett exemplar när jag har kära Alice där hemma? Nä jag tror jag hoppar över hysterin denna gången. Skönt! Det brukar göra så ont i plånboken annars.

Ps. Om du inte har NÅGON palett från Urban Decay, skaffa en. Dom är ljuvliga

2 svar till “Urban Decay – Book of Shadows III

  1. kerstin augusti 18, 2010 kl. 6:18 e m

    Åh! De är ljuvliga! Båda två!

Kommentera

