Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

ArtClub – Nailart Set

Jag fick ett mail om lite nyheter på Claudia Cosmetics s0m säljer dels sitt egna märke men även Color Club och Trind. Nu blev jag väldigt sugen på ett nail-art-set som dom har fått in från Artclub. Det kostar 390 kr men för det får man tre nail art lack, två ark klisterdekorationer, två mindre samt en större behållare med nail gems. Så även om priset är rätt häftigt tycker jag man få mycket för sina pengar. 

Jag tycker färgskalar är rätt fin, metaller i olika färger. Ja, det kanske får bli en dykning i spargrisen för att investera i denna. Vad tycker ni, rolig???

2 svar till “ArtClub – Nailart Set

  1. Honi augusti 19, 2010 kl. 9:48 f m

    Jag tycker det ser ut som ett fint kit men jag hade nog köpt några nail art lack från cherryculture istället, tror man får massa mer för dom pengarna om man beställer därifrån 🙂 Men sen gillar jag ju att ha många olika färger.

    • Sminkhörnan augusti 19, 2010 kl. 11:14 f m

      Jag äger faktiskt redan 48 st nailart pennor, som jag hittade på blocket. Men tycker det är lite kul med färdiga set, som dessutom matchar lite fint och som har stickers och dekorationer. Vi får se….vi får se… =)

Kommentera

