Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Ny primer

Jag använder just nu Too Faced Primed and Poreless till mitt ansikte varje morgon. Jag gillar den. Den ger mig en härlig yta och den jämnar ut min hudton litegrann. Den finns att köpa i Bellme webbutik för 289 kr, vilket jag känner är rimligt för en bra primer.

Egentligen skulle jag älska om jag ”fick” använda Smashbox Photo Finish Foundation Primer men på Kicks kostar den 440 kr. Jag tycker det är lite häftigt när jag kan få en bra produkt för halva priset.

Nu undrar jag om jag ska köpa en Primed and Poreless till eller kanske testa något annat. Har hört rätt mycket bra om ELFs mineral primer. Någon som har testat den? Den kostar ju bara 73,20kr. Men samtidigt, beställer jag från ELF, kommer jag ju beställa massa annat som antagligen kommer kosta mig mer än 440 kr till slut ändå. Hmmm…

Ett svar till “Ny primer

  1. Carina augusti 30, 2010 kl. 2:31 f m

    Vilket dilemma 😉 (skrivet i positiv anda, inte ironi)

    Köpte efter en massa tips från er bloggare just Primed and Poreless, nu när jag var i USA. Ska testa den imorgon hade jag tänkt. Hoppas att den är så bra som alla säger 🙂

    Nästa gång jag åker till USA kanske jag testar just ”Smashbox Photo Finish Foundation Primer”, eftersom att du skriver att du skulle älska den.

Kommentera

