Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Nagellackssortering

Jag noterar att jag börjar få för många nagellack för mitt eget bästa. Min ena elmer-låda är fint organsierad, och det är lätt att gå dit och hitta något roligt att lacka med.Det är inte pedantiskt ordnat efter färg eller märke men tillräckligt för att jag ska vara nöjd.

Sen köpte jag fler lack som inte får plats och då slängdes dom bara ner i lådan under, utan organisering. Nu hamnar de flesta lack där efter att jag använt dom, och där är ingen ordning alls.

Jag måste hitta en ny lösning. Men jag kan inte sätta in en fördelare som i första lådan för vart ska då min älskade Alice-palett bo???? Va? Va? Va? Vart har ni era nagellack????

4 svar till “Nagellackssortering

  1. Carina september 5, 2010 kl. 12:57 e m

    Jag har mina lack i en speciell sminkbehållare som jag köpte i USA. Kostade inte många kronor på Target (Typ Rusta). Denna ställer jag på en ledig hylla i linneskåpet.

    Kan visa en bild någon dag på den, den är kanon. Önskar dock den var lite större och att jag köpt 2 stycken, men jag var för snål 😦

  2. Honi september 5, 2010 kl. 1:03 e m

    Mina lack står i en metallica metallbox, haha. Perfekt storlek för lacken för den är både hög och bred så massor får plats. Jag ska skaffa denna dock :
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70143147
    Det går en låda längst hela längden på bordet där jag tänkte ha allt mitt smink och mina lack och sen så blir det en spegel ovanför!

    • Sminkhörnan september 6, 2010 kl. 8:42 f m

      Jag har detta bord hemma, dock i björk. Mycket bra. Jag älskar mitt sminkbord. Dock är det ÖVERFYLLT med smink så lacken får inte plats där!!! Kanske får köpa ett till ;-D

  3. Signe september 5, 2010 kl. 4:57 e m

    bra sorterat! 🙂 Tävlar föressten ut en STOOOOR goodiebag i min blogg nu! 🙂 var med och tävla!

Kommentera

