Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Lush – Lemony Flutter

Det är nu en dryg månad sen Lemony Flutter från Lush fick följa med mig hem från Göteborg. Jag var vansinnigt kär i framförallt lukten. ALLT som doftar citronigt får bo hos mig om de vill. För er som inte vet är Lemony Flutter en nagelbandkräm som jag uppfattat som rätt hypad i skönhetsvärlden. Jag har läst vansinnigt många positiva recensioner om den och då blir man ju nyfiken. Till en början var jag så kär i denna att jag t.o.m köpte en burk till mor och gav till henne, då Lush inte finns hemma. Men nu….nja jag vet inte jag!

Doften är fortfarande underbar men frågan är om mina nagelband verkligen blir krämade ordentligt? För stunden känns det riktigt skönt men det håller sig inte, knappt till dagen efter. Jag vill nog se ett mer långvarigt resultat från en nagelbands kräm. Samtidigt är den dryg och man får mycket produkt för lite summa. En typiskt mittemellan produkt enligt mig.

Pris: 89 kr för 50g

Köpa igen: Njä antagligen inte

Betyg:

Bonus: Det finns ett klistermärke på undersidan med bild på personen som har tillverkat produkten och datumet. Ben har gjort min!


3 svar till “Lush – Lemony Flutter

  1. Carina september 6, 2010 kl. 10:49 e m

    Vad häftigt att de visar bild på den som tillverkat produkten. Har aldrig hört om det förut.

    Tycker knappt att någon nagelbandskräm håller måttet, i alla fall inte de jag har testat, vilket inte är många 😉

    • Sminkhörnan september 7, 2010 kl. 8:05 f m

      Hehe ja det är faktiskt lite roligt =) Nja nagelbandkräm är svårt, eller så är det bara våra nagelband som är krångliga =)

  2. Honi september 7, 2010 kl. 9:27 f m

    Har funderat på den faktiskt, men vet att många tyckte den var bara sådär. Man kanske kan få ett litet prov från Lush, hade varit trevligt!

Kommentera

