Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Knasiga lilla jag

Om jag sitter på jobbet med tio fina naglar och sen klumpar jag till det genom att gå in i en dörrkarm och då bryter av en nagel. Då sätter jag hellre ett stort plåster över lillfingret än går runt med avskavd lack och ojämt nagel. Är jag knasig eller är ni likadana???

4 svar till “Knasiga lilla jag

  1. Honi september 8, 2010 kl. 6:19 e m

    Ähh du är inte knasig, jag hade nog gjort likadant :p

  2. kerstin september 8, 2010 kl. 8:16 e m

    Typiskt! Sånt gör jag också, hela tiden.

  3. Carina september 8, 2010 kl. 10:46 e m

    Så fort naglarna blir lite längre, skadar jag nästan alltid av en nagel 😦

    Filar ner den, ser lite konstigt ut men så får det vara. Fast nu har jag skaffat en produkt som ska vara bra för att laga naglar, Insta-Fix. Har inte hunnit testa den ännu, så jag vet inte ifall den är bra!

Kommentera

