Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Coastal Scents: Fall Fall Festival Palette

Nu har Coastal Scents tagit fram en höst pallett som jag tycker ser riktigt spännande ut. Jag har tidigare bara testat Coastal Scents stora paletter med 56-120 färger. Dessa tycker jag håller bra kvalite och är ett bra alternativ för att få många färger att testa och experimentera med. Skulle jag köpa en idag skulle jag dock köpa liknande från IaMias webbshop istället men det hör inte hit. Nu var det höstpalletten vi pratade om. Men har jag något mer att säga? Nä…utan egentligen bara att jag tycker den ser fin ut. Vad tycker ni?

Denna kostar er $21,95 (ca 167 kr) plus frakt då.

Det finns även en vinterpallett som ser fin ut men är kall till skillnad från höst som är varm. För mig personligen tror jag inte vinter blir bra på mig. Men det är ju billigt så om man väl beställer kanske man köper båda. Även denna kostar $21,95. Billigt!!!

3 svar till “Coastal Scents: Fall Fall Festival Palette

  1. Signe september 12, 2010 kl. 1:51 e m

    använder du mineralsmink? tävlar ut ett stort kitt i blogen nu om du är intresseerad 🙂

  2. lisacatlin september 12, 2010 kl. 7:10 e m

    Ja verligen 🙂 Ska du slå till på höstpaletten? Den ser riktigt snygg ut

Kommentera

