Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD

Kände mig lite rolig idag så det fick blir en liten kreativ manikyr. Lacken jag använt är China Glazes Light as Air och Depends minilack #115. Jag tycker det blev rätt festligt men ändå rena linjer.

11 svar till “NOTD

  1. Tösens ☆ Mamma september 12, 2010 kl. 8:06 e m

    Haha ja, jäkla alkohol. Men turen är att jag verkligen inte brukar dricka.

    Åh kul att du kommenterade, då din blogg verkar mycket intressant 😀

  2. Honi september 12, 2010 kl. 8:11 e m

    Ohh jättesnyggt 🙂 Det vill jag också prova!

  3. Carina september 12, 2010 kl. 8:53 e m

    Både en snygg och rolig manikyr 🙂

    Har själv försökt att göra något liknande fast med en färg på alla naglar och på alla nageltippar en färg. Fast jag har ännu inte lyckats få till det riktigt jämnt.

  4. Nailtastic september 13, 2010 kl. 9:05 f m

    Vilken underbar manikyr! Färgerna passar jättebra ihop. Det ser både coolt och classy ut på samma gång. 🙂

Kommentera

