Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Funderingar

Jag vet att jag är tidigt ute nu men jag funderar på om jag ska sätta ihop en litet Halloweenspecial detta året. Förra året hade vi fest och nedan ser ni resultatet av mitt arbete med sambon och mig själv. Det var verkligen roligt och utmanande. Skulle gärna vilja testa lite andra saker än just halshuggen zombie detta året. Kanske göra ett tiotal sminkningar och dela med mig till er. Några förslag i så fall?

7 svar till “Funderingar

  1. Anne september 13, 2010 kl. 9:45 e m

    Haha.. ja, det kanske funkar med lite våld.. ska testa! Som tur är så är det gravid-diabetes så det bör väl gå över om sådär 7 månader i värsta fall 🙂

  2. Maria, Hjärterdam oktober 13, 2010 kl. 4:14 e m

    Tack för länken =) Läckert! =)

Kommentera

