Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Sundets Pärla

Efter arbetet idag bär det av mot Helsingborg, mitt föräldrarhem och födelseort. Vi stannar till måndag och unnar oss en långhelg med två dagars ledigt från jobbet. Trots att detta har resulterat i hektiska dagar på kontoret innan avfärd, för att jobba fram lite, så är jag grymt peppad. Vi har hela helgen planerad, dock med mycket mystid på schemat. Jag har många vänner med barn som jag tyvärr inte får träffa så ofta så nu ska det lekas. Vi ska fira släktningar, gå på husvisning och bara umgås med de bästa människorna i världen!

Så om det ekar lite här på bloggen i helgen, så vet ni varför! Men jag kommer tillbaka med buller och brak på tisdag senast!

3 svar till “Sundets Pärla

  1. sminkjante september 18, 2010 kl. 1:04 e m

    Åh, nästan mina hemtrakter. Jag hängde i Hbg varje helg när jag var ung. Stan visar sig väl inte från sin bästa sida nu på hösten men jag älskar fortfarande stan.

    • Sminkhörnan september 18, 2010 kl. 6:43 e m

      Nä det är verkligen en sommarstad men härlig ändå. Jag trivs, men är inte riktigt redo att flytta hem än =) men nån gång absolut!

  2. cicci september 18, 2010 kl. 2:26 e m

    tack så jätte mycket 🙂 vad glad jag blir att du gillade min illustration 🙂 hoppas allt är bra med dig?

Kommentera

