Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Smashbox – Masquerade

Hur gammal man än blir, är man alltid sin mammas barn. När jag väl kommer hem och hälsar på, ser min mamma till att skämma bort mig. Idag har det blivit höstkängor, två par jeans, två skjortor, träningsbyxor och två träningströjor. Sen ville mamma ha hjälp med att köpa en ny rouge, och visst bidrar jag med min expertis. Det blev ett besök på Kicks och stegen ledde oss till Smashboxs ställ. När mor valt ut en fin rouge såg jag erbjudande att man fick en nessesär med lite produkter om man handlade för mer än 500, så jag offrade mig. Jag köpte rougen till mor och Masquerade eye palette till mig.

Den är inte ful den. Jag visar upp mer detaljerat när jag kommer hem!

3 svar till “Smashbox – Masquerade

  1. Honi september 18, 2010 kl. 9:33 e m

    Jag är inte avis, jag lovar.. Okej.. kanske lite. mycket.. :p

  2. Marit september 22, 2010 kl. 5:59 e m

    den är så snygg!

Kommentera

