Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Men va fan…

Tar en mysig promenad runt stan efter jobb. Hittar fyra (!!!) nagellack på Kicks som lockar. Jag slår till. Glad i hågen åker jag hem, redo att manikyrera mig själv. Vad hittar jag:

Nä men jag får helt enkelt ge mig ut på stan en sväng till i dagarna….oh no =) För er som också har fått hem rabattcheckar i dagarna. Notera att den ena (15%) gäller på ett helt köp på Kicks.se och alltså inte i butiken!

3 svar till “Men va fan…

  1. Carina september 22, 2010 kl. 8:51 e m

    Synd att du missade kupongerna.

    Jag lade ner kupongerna i väskan, och gick iväg till Kicks. Handlar två saker betalar och går hem. När jag kom hem såg jag kupongerna orörda i väskan 😦 Är så förbaskat glömsk!

  2. Honi september 22, 2010 kl. 9:00 e m

    Vad tråkigt att du missade kupongerna 😦 Får hoppas dom anländer i tid tills nästa köp (Helst innan dock, haha)! 🙂

Kommentera

