Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

88 färger i ett!

Jag äger ganska många palletter idag men min allra första var en 56 piece palette från Coastal Scents. Jag blev verkligen förälskad i palletten direkt och efter den har många fler fått joina min lilla familj. Det är riktigt kul att ha tillgång till många olika färger och kunna experimentera om man vill. Kanske passar man i färger man aldrig skulle köpa singlar av och lär sig på så vis vad man trivs i.

Idag säljs denna pallett på Bellme med 88 färger i för endast 169 kr. Det är ett riktigt bra pris om kvaliten är som de andra palletter jag har testat. Perfekt för nybörjare inom smink eller för oss som bara aldrig kan få nog av roliga färger.

2 svar till “88 färger i ett!

  1. Honi september 23, 2010 kl. 10:28 f m

    Jag älskar paletter, så glad att jag hittade min palett så billigt dessutom 🙂

Kommentera

