Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

FOTD – Röda läppar

Idag insåg jag att det är jobbigt att ha röda läppar på kontoret. Jag pratar mycket i telefon och sitter framför datorn i plus/minus åtta timmar. Detta innebar idag att jag fick bättra på min läppstift ungefär 4 gånger i timmen. Gör folk så???? Det är ju minsann ansträngande, normalt sätt bättrar jag på fyra gånger per dag för då gör det inget om det försvinner. Det är ju ett helt företag att hålla läpparna fina =)

2 svar till “FOTD – Röda läppar

  1. Honi september 23, 2010 kl. 10:28 e m

    Tacka vet jag lipstains (Om jag inte ska på galej, då kör jag med läppstift!). 🙂

  2. Daniela september 23, 2010 kl. 10:49 e m

    SV: Tack! 🙂 heter 24 carat från MUS!

Kommentera

