Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Lip & Cheek Stain från The Body Shop

För ett tag sen fick jag hem en bonuscheck från The Body Shop på etthundra pengar. Flertalet gånger har jag stuckit in huvudet i affären för att hitta något att spendera den på men jag har verkligen inte hittat NÅGOT som lockat. Vad har hänt? Då jag i grunden är mer för smink än kräm och gunk känner jag att TBS har förlorat mig lite. Jag trodde att jag skulle vilja ha den tjocka ögonkajalen från senaste kollektionen men väl i affären förstår jag inte vad man gör med ”kritan” när man använt upp den yttersta spetsen. Då är ju plötsligt produkten 1 cm i diameter och det kan man ju inte måla kajal med, eller?

Nä i ren frustration valde jag att istället testa deras Lip & Cheek Stain i 01. Detta kändes lite roligt och jag äger inget liknande sen innan. De första swatcherna indikerar en spännande produkt så vi får väl se hur jag känner efter användning.

2 svar till “Lip & Cheek Stain från The Body Shop

  1. Wysteriia september 23, 2010 kl. 1:57 e m

    Spännande 😀 Aldrig testat något liknande jag heller 🙂

Kommentera

