Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Closeup: Smashbox Masquerade

Detta kan vara min käraste ägodel just nu. Den är bara så vacker. Jag har använt denna Smashbox palett varje dag sen jag köpte den och love, love, loves it!!!! De skuggor jag trodde jag skulle använda minst (de matta) har blivit de jag använt mest. Den vita i nedre, högra hörnet är grymt pigmenterad och riktigt härlig att jobba med.

När man handlar Smashbox produkter för minst 500 kr på Kicks, får man just nu en present med sig hem. Det är en liten nescesär med en skugga, en mascara och ett prov av Photo Finish Primer. Jag var imponerad av att skuggan (Flirt) ända är full storlek och en riktigt användbar skugga. Det gjorde mig glad.

Kommentera

