Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Goodiebag

Ibland läser jag om hemsidor och erbjudande och så tänds min kritiska lampa i huvudet; Detta är för bra för att vara sant! Nu hittade jag Goodiebag och kände inledande likadant. Skulle det finnas en sida som skickar hem varor till mig och som jag får testa, utan större ansträning? Ja det verkar faktiskt så.

På hemsidan blir man medlem, väljer vilka två produkter man vill testa, och inväntar leverans. Efter test ska man fylla i en undersökning om produkter. Hoppas, hoppas, hoppas att det är så bra som det låter =) Den som lever får se!

Ett svar till “Goodiebag

  1. Malin september 24, 2010 kl. 2:33 e m

    Okej. 🙂 jadå när ja köpt de så ska ja skriva om den en bra lr inte.
    Allt bra idag?

Kommentera

