Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Sminkhörnan goes Modehörnan?

Efter 351468446 bilder inser jag att jag ALDRIG kommer bli modebloggare utan håller mig helt och hållet till smink och skönhet. Men nu ville jag ändå visa upp min fina look häromdagen. Jag är väldigt inne på denim just nu men framförallt ville jag visa mina nya fina boots som min käre mor köpte till mig.

Skorna är Park West!

2 svar till “Sminkhörnan goes Modehörnan?

  1. E M M A september 24, 2010 kl. 4:40 e m

    sv: nej dom finns inte på åhlens eftersom jag köpte dom på cubus!
    kramar

  2. Wysteriia september 24, 2010 kl. 8:57 e m

    Svar: Tack, kul att du gillar dem 😀

Kommentera

