Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Titt vad jag köpte…

tradera hittar man mycket bra! Sist var det 89 st nailart pennor. Nu blev det 50 st så kallade fimostavar. Butiken jag köpte av heter JimbaGirl och har nästa uteslutande bara fått positiv feedback, vilket är en viktig sak att tänka på, på Tradera.

Nu köpte jag som sagt fimo, och det är cirka 5 cm långa stavar med plastfigurer som man skär i smala skivor och använder som nageldekor. Jag har länge tittat på dessa men i de flesta webbutiker kostar dom så mycket sm 50 kr STYCK, på Melba till exempel. Men skam den som ger sig. Med frakt får jag nu betala 121 kr för 50 st. Nu vet jag ju inte än nu kvalitén är eller egentligen om stavarna garanterat kommer levereras till mig men jag tror inte butiken vill ha den recensionen sen så det brukar gå bra. Även om det, mot förmodan, skulle gå åt skogen så är det inga pengar jag inte kan riskera att bli av med.

Här är ett praktexemplar på en riktigt snygg design:

Källa

2 svar till “Titt vad jag köpte…

  1. Honi september 25, 2010 kl. 9:44 e m

    Jag har sett fimos över hela ebay men inte klickat hem några än.. så billigt och så roligt att leka med dock :p Hmm!

Kommentera

