Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Emmas guide till YouTube #1

Jag räknar inte mina egna videos till mina rekommendationer av topp-vloggare på YouTube så detta inlägg får bli nummer ett. Jag funderade länge över vilken kanal som var mina absoluta favorit och kom efter många om och men fram till Pixiwoo. Kanalen drivs av två systrar som båda är professionella make-up artister. Dom är grymt duktiga på allt var smink heter. Deras videos är väl redigerade, informativa, kreativa och lätta att hänga med i. Dom bloggar även så bilder och så publiceras på bloggen. Kolla in videon här under och säg; är dom inte grymma??

Kommentera

