Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

En liten vinge

Igår hann jag inte riktigt sminka mig i de 25 min som jag brukar. Detta är i sig ganska imponerande då jag tar bussen hemifrån 6:20, men det hör inte hit. Vissa dagar lockar 10 minuter till i sängen mer än en fin sminkning. Idag ville jag dock göra NÅGOT för att liva upp mina trötta ögonlock så det fick bli en liten vinge med eyelinern. Snabbt och lätt och framförallt snyggt.

6 svar till “En liten vinge

  1. fia oktober 1, 2010 kl. 11:17 f m

    Det vart ju snyggt och ser så proffsigt ut.
    Nu ska jag läsa vidare här i din blogg.

  2. Caroline/Stylefile oktober 1, 2010 kl. 11:41 f m

    hann du beställa?! det brukar inte dröja lång tid mellan rabattkoderna numera!

  3. Caroline/StyleFile oktober 1, 2010 kl. 1:32 e m

    nej tyvärr den har redan gått ut! Men för varje tusende medlem på facebook så annonserar de ut nya koder… man kan även se vilka erbjudanden som kommer härnäst osv, så kika in där! just nu ligger de uppe i 69,667 medlemmar så jag tippar på att en ny kod är uppe på måndag redan!

Kommentera

